Microsoft:Outlook .nk2 bestanden

0

In Outlook 2002 wordt een lijst met bijnamen bijgehouden die wordt gebruikt door zowel de functie voor automatische naamcontrole als de functie voor automatische aanvulling. De lijst met bijnamen wordt automatisch gegenereerd tijdens het gebruik van Outlook. Als het cachebestand voor bijnamen is beschadigd, is het mogelijk dat Outlook geadresseerden niet herkent, onjuiste suggesties aangeeft voor geadresseerden bij het automatisch aanvullen van het e-mailadres of het bericht naar de verkeerde persoon stuurt.

U kunt de stappen in de volgende sectie gebruiken om het cachebestand voor bijnamen van Outlook 2003 opnieuw in te stellen voor Microsoft Windows:

  1. Sluit Outlook af.
  2. Start Windows Verkenner.
  3. Klik in het menu Extra op Mapopties en open het tabblad Weergave.
  4. Schakel onder Geavanceerde instellingen het selectievakje Verborgen bestanden en mappen weergeven in.
  5. Klik op OK.
  6. Klik op Start, wijs Zoeken aan en klik op Bestanden of mappen.
  7. Typ onder Zoeken naar bestanden en mappen de tekenreeks *.NK2 in het vak Bestandsnaam.
  8. Selecteer in het vak Zoeken in de lokale vaste schijf.
  9. Klik op Nu zoeken.
  10. Klik met de rechtermuisknop op het .NK2-bestand met het profiel dat u opnieuw wilt instellen, en klik op Naam wijzigen.
  11. Wijzig de naam van het bestand in profielnaam .bak en druk op ENTER.
  12. Sluit Windows Verkenner.
  13. Start Outlook opnieuw.

Outlook maakt nu een nieuw cachebestand voor bijnamen.

De informatie in dit artikel is van toepassing op:
  • Microsoft Outlook 2002 Standard Edition
  • Microsoft Office Outlook 2003

Bron: http://support.microsoft.com/kb/287623

About Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *